«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Васильковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Kоммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Васильковка отдела образования  по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области" 

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балаларға арналған тренигтер

№ 1 сабақ.

«Сыныптастармен танысу»

(Кіші мектеп оқушылары (7-11 жас))

Мақсаты: балалар командасын біріктіру, әр балаға психологиялық жайлылық, ынтымақтастық үшін балалардың көңіл-күйін қалыптастыру.

Өзектілігі:

Көбінесе психологпен кеңесуге келген балалар уақытша балалар ұжымындағы психологиялық климаттың қанағаттанбауы туралы айтады, нәтижесінде бала өз құрдастарымен қарым-қатынаста ыңғайсыздық пен сенімсіздік сезінеді. Жасөспірімдер үшін құрдастарымен қарым-қатынас жасау басым бағыт болып табылады. Бұл қажеттіліктерді орындамау баланы оқшаулауға және шектеуге әкелуі мүмкін, бар қарым-қатынас мәселелерін күшейтеді.

Міндеттері:

- бір-бірімен жақсырақ танысуға;

- бір-бірімен сөйлесуге үйренеді.

 

№1 жаттығу «Танысу»

Мақсаты: - балаларды бір-бірімен таныстыру;

- балалардың қоғамның бір бөлігі ретінде хабардар болуы.

Материалдар: әр балаға түрлі-түсті қарындаштар мен қағаз парақтары, түйреуіштер.

Нұсқаулық: балаларға қағаз бетіне өз аттарын жазып, өз белгілерін салуға шақырады. Содан кейін олар жұптасып, өздерінің рәміздерінде ортақ нәрсені табуға тырысуы керек. Сіз осы кейіпкерлерді біріктіруге болатын оқиғаны таба аласыз.

 

№2 жаттығу «Эмоцияны жеткіз»

Мақсаты: әлеуметтік зияткерлікті дамыту, эмоцияларды тануды үйрену.

Нұсқаулық: Топ шеңберге тұрады немесе отырады, біреуі сол жақтағы көршісіне қарайтын бетте белгілі бір өрнек жасайды. Енді ол өрнекті қайталап, сол жағындағы көршісіне кезекпен, т.б. Ойын «эпидемия» барлық ойыншыларды қамтығанға дейін жалғасады.

 

№3 жаттығу «Артқы жағындағы суреттер»

Мақсаты: қабылдау сезімін дамыту.

Нұсқаулық: еденге қатарынан, қатарынан отырыңыз. Мен сіздің біреуіңіздің артына бір нәрсе салайын. Ол сызбаны артқы жағымен «оқып», оның алдында отырғанның артына дәл сол суретті салуы керек. Тағыда басқа. Содан кейін әрқайсысы өз кезегінде (соңынан) «оқығанын» атайды. Сурет салу үшін тек саусақты қолдануға болады.

(Фигуралар бастапқыда күрделі болмауы керек: шеңбер, үй, күн, сандар, әріптер).

Талқылау: суреттерді «көру» оңай болды ма?

 

№4 жаттығу «Шатастыру»

Нұсқаулық: қорғасын анықталды, бала есіктен шығады. Балалар қолдарын сындырмай, «допқа» қосылады. Қорғасынның міндеті - бөлшектеу.

 

Релаксация: «Менің сүйікті жерім»

Нұсқаулық: артқа отырыңыз да, көзіңізді жұмыңыз ... назарыңызды деміңізге аударыңыз ... ауаның ішке қалай енетінін, салқындағанын және денеңіздің жылуымен шығатынын бақылаңыз ... жай ғана дем алыңыз ...

Сіз кенеттен өзіңіз үшін қауіпсіз жерде ... бұрын болған және өзіңізді еркін және еркін сезінген жерде аяқтадыңыз деп елестетіп көріңіз ... айналаңызға қараңыз: сізді қандай заттар қоршайды ... мүмкін бұл басқа адамдар шығар немесе жануарлар ... бояудың айналасында орналасқан ... Ауаның температурасы қандай ... Дыбыстарды тыңдаңыз ... иісі ... дәмін татыңыз ... бұл сіздің жеріңіз ... бұл бұрыш сіздің жаныңыздың бөлігі болып табылады, және сіз әрқашан өз қиялыңызбен бірге бола аласыз ... Және мұнда не істегіңіз келетінін жасаңыз. ... тынығып, күш-қуат алыңыз, нұрды сіңіріңіз nergiyu ... Stay бар сәл көбірек ... Ал енді ауада демді ішке тарту соңғы рет және өзіңіз ардақты орын жеңіл қуаты толы болсын, оларға қоштасу, және бас қайтып ... Көзіңді ашып ...

Кім қайда барып, не көргенін бөлісуге кім дайын?

№ 2 сабақ

«Сабаққа ралли»

(Кіші мектеп жасы (7-11 жас))

 

Отрядтың бірлігі - бұл отрядтағы тұлғааралық қатынастардың ерекшеліктерін, құндылық бағдарларының бірлігін, бірлескен қызмет шеңберіндегі мақсат пен мотивтердің бірлігін ашатын ұғым. Мереке күндеріндегі достық байланыстар, ынтымақтастық және өзара көмек жақсы әлеуметтік-психологиялық ахуалды қалыптастырады.

Отрядтың әлеуметтік-психологиялық климатына әсер ететін фактор оның әрбір мүшесінің жеке және психологиялық ерекшеліктерімен анықталады. Адамның жеке ерекшеліктері призмасы арқылы оған өндірістік және өндірістік емес сипаттағы барлық әсер етіледі. Сондықтан, отрядтың осы немесе басқа әлеуметтік-психологиялық климатын қалыптастыру үшін мүшелердің психологиялық қасиеттері емес, олардың үйлесімінің әсері маңызды.

Жалпы мақсат: жақсы тұлғааралық қатынастарға (отрядтағы ресми және бейресми ұйымдық байланыстардың ерекшелігі және олардың арасындағы қарым-қатынас), отрядтағы демократиялық деңгейге және команданың психологиялық үйлесімділігінің оңтайлы деңгейіне қол жеткізу.

№1 жаттығу «Күлімдеу»

Мақсаты: топта жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру.

Нұсқаулық: сол жағындағы көршіге және оң жағындағы көршіге көңілді күлімсіреу.

 

Күннің күлкісінен

Ең сорлы жаңбыр жылап қоя бермейді.

Ұйқысыз орман үндемей қоштасады

Ал жасыл қолдарымен шапалақтайды.

Бір-бірімізді сылап алайық.

 

№2 жаттығу «Сиырлар, иттер, мысықтар»

Мақсаты: балаларды мұқият тыңдауға үйрету, бір-бірімен байланыс орнатуға мүмкіндік беру.

Жаңартылған күні: 18.01.2020 11:32
Құрылған күні: 23.01.2020 20:42

Текст