«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Васильковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Kоммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Васильковка отдела образования  по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области" 

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аутизм туралы ақпарат

 

Арнайы білім беру қажеттіліктері дегеніміз – білім алдушының бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын игеру үшін арнайы жағдайлар жасау қажеттілігі.

АСБ бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін білу қажет:

• бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын әзірлеу;

• бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• балаларға білім беру мазмұнын анықтау;

• арнайы білім беру жағдайларын жасау;

• жеке білім беру маршрутын таңдау;
•түзету жұмыстарын және психологиялық-медициналық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру;

• жеке оқу жоспарын құру;

•жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуді бағалау жүйесін құру және т.б.

 АСБ бар білім алушылардың білім беру қажеттіліктерінің 4 тобы бар

1 топ - білім беру процесін арнайы ұйымдастырумен байланысты білім беру қажеттіліктері:

а)мамандардың құзыреттілігінің қажеттілігі.

б) білім беру маршрутын дараландыру қажеттілігі.

в) білім беру ортасын бейімдеу қажеттіліктері мыналардың қажеттілігін білдіреді:

-көрнекі құрылымдық орта құру;

-мотивациялық жайлы орта құру;

г) фронтальды жаттығуларға алдын-ала дайындықтың қажеттілігі.

д) мектептегі оқытудың бастапқы кезеңіндегі бейімделген кезеңге қажеттіліктер.

е) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын (АББ) және / немесе бейімделген білім беру бағдарламасын (АБЖ) әзірлеу кезінде жан-жақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың қажеттілігі.

ж) мұғалімдер мен ата-аналардың іс-әрекеттерін үйлестіру қажеттілігі.

з) білім беру нәтижелерін жеке бағалау қажеттілігі.

2 топтық - негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын бейімдеуге байланысты арнайы білім беру қажеттіліктері

а) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын дараландыру қажеттілігі.

ә) әлеуметтік (өмірлік) құзыреттіліктерді қалыптастыру қажеттілігі.

в) академиялық / білім беру мақсаттарын балама мақсаттармен ауыстыру қажеттілігі.

г)негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын жеңілдету қажеттілігі.

Арнайы білім беру қажеттіліктерінің 3 тобы - оқу материалын «ұсыну» әдістерін бейімдеуге байланысты қажеттіліктер:

а)оқу материалын ұсынудың оңайлатылған әдістерінің қажеттілігі.

б) нұсқауды жеңілдету қажеттілігі.

в)қосымша визуалды қолдаудың қажеттілігі.

г)қосарланған талаптарды жою қажеттілігі.

д) білім беру тапсырмаларын жеке дәйекті кезеңдерге бөлу қажеттілігі.

 

4 топ - арнайы білім беру қажеттіліктері - даму, әлеуметтену және бейімделудегі қиындықтарды жеңуге байланысты қажеттіліктер:

а) бейімделмеген мінез-құлыққа балама ретінде әлеуметтік қолайлы мінез-құлық пен іс-әрекетті дамыту қажеттілігі.

б) қарым-қатынасты қолдау және дамыту қажеттілігі

в)әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.

г)әлеуметтік-тұрмыстық дағдылар мен өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.

д) әлеуметтік тәжірибені жинақтау және кеңейту қажеттілігі

е) әлеуметтік құбылыстар, оқиғалар мен жағдайлар туралы идеяларды кеңейту қажеттілігі

ж) эмоциялар, оларды білдіру тәсілдері және олардың себептері туралы адекватты идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.

з) өзіңіз және қоршаған орта туралы біртұтас, жүйеленген идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.

е) кәдімгі күн тәртібін біртіндеп өзгерту және стереотиптерді кеңейту қажеттілігі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мекен-жайымыз: Көкшетау қ;

                               Абай к. 112 «А»

Байланыс тел: 40-19-11;

Сайт: pt0022.kokshetau.aqmoedu.kz

E-mail: pmpk_07@mail.ru

opmpk@agmoedu.gov.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ «ОБЛЫСТЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ­­ – МЕДИЦИНАЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСІ» КММ

 

 

 

 

«АУТИСТІК СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ»

 

ҚҰРМЕТТІ АТА-АНАЛАР!

      Сіз өз баланызда ерекше мінез-құлық   байкадынызба? Жадынама сізге баланың аутизмнің бар-жоғын және сізге маманның көмегі қажет пе екенін анықтауға көмектеседі.

АУТИЗМГЕ ТӘН НЕГІГЗІ БҰЗЫЛУЛАР

Аутизмнің маңызды белгілері баланың балалармен және ересектермен қарым-қатынасында көрінеді, "

  • Көзге көз" байланысы жоқ немесе күрт бұзылған - бала әңгімелесушінің бейнесін тұтас қабылдамайды, сондықтан ол жиі адамға "арқылы" қарайды.
  •   Жақындардың пайда болуына эмоционалды реакцияның болмауы
  • баланың сыртқы емес әрекет болуы ана емес, оны күтімге алаңдаушылық танытады дейін истерики
  • жанды және жансыз заттарға бірдей қарау

 

  • физикалық әсерге, оған тиюге жоғары сезімталдық көрінеді
  • ол өз құрдастарымен қарым-қатынаста стах сезінуі мүмкін, сондықтан ол оларға агрессияны көрсетеді
  • өз атына жауап бермейді
  • жасыру бет пен құлақты алақанмен жабады немесе жабады.

СОЙЛЕУДІҢ БҰЗЫЛУЫС

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

БҰЗУ МІНЕЗ - ҚҰЛҚЫ

  • Аутизмі бар балалардың мінез - құлқындағы маңызды белгілер-бұл мінез-құлықтағы
  • Аутоагрессия - яғни өзіне қарсы агрессия. Бұл мінез-құлық бала танытады, оның бір нәрсе ұнамайды. Бұл қоршаған ортадағы басқа баланың пайда болуы, ойыншықтардың өзгеруі, орынның тоқтауы болуы мүмкін. Сонымен қатар, баланың агрессивті мінез - құлқы өзіне бағытталған-ол өзін ұрып-соғып, тістей алады, өзін ұра алады. Бұл мінез-құлық басқаларға бағытталуы мүмкін. Бұл мінез-құлық әдеттегі өмір салтындағы мүмкін болатын өзгерістерді қорғаудың бір түрі.
  • Мінез-құлықтағы рәсімдер-баланың тамақтану, киім, ойын тұрақты болуға деген ұмтылысы бар. Стресс факторы тағамның өзгеруі болуы мүмкін. Сондықтан егер бала таңғы асқа ботқаны жеуге дағдыланған болса, онда омлет кенеттен беріледі, бұл агрессияны тудыруы мүмкін. Рәсім ыдыс-аяқтарды берудің, қолды жуудың, үстелден тұрудың белгілі бір тәртібінен тұруы мүмкін.
  • Стереотип-балаға тән ырғақты тербелістер, осьтің айналуы, түйреу, саусақтардың қимыл-қозғалысы, иілу және кеңейту, бүктеу, аяқтың ұшымен жүру

ОЙЫН ҚЫЗМЕТІН БҰЗУ

Бала ойыншықтардың сенсорлық әсеріне, текшелердің ашық түстеріне, ұя салатын қуыршақтың тегіс лакталған бетіне, дыбыс еденге түсетін дыбыспен сипатталады. Ол жанасуды, бұрылуды, лақтыруды, еденге лақтыруды, иіскеуді, дәмін татуды ұнатады: тіс пастасы, кір жуғыш ұнтақ. Ойын іс-әрекетінде сюжеттік жоспар жоқ. Су ағынымен ойнау, сұйықтықты бір ыдыстан екіншісіне құю тән.

 

 

 



Сұрақ қою

Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 05.04.2022 15:15
Құрылған күні: 05.04.2022 16:13

Текст