«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Васильковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Kоммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Васильковка отдела образования  по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области" 

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақ жоспары

14.03.2019

  

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:      Мектеп:  Васильковская ОШ

Күні:   24.10.2018ж                                                                      Мұғалімнің аты-жөні: Байбусинова А.А.

 

Сынып:  8                                                                Қатысқандар: 8              Қатыспағандар: -

                                            

Сабақтың тақырыбы

Digestive organs

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.3.1 Understand the structure and functions of digestive system organs

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: 

Адамның асқорыту мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін танып біледі. Оқушылардың басым бөлігі:    

Асқорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметі қалай ӛзара байланысты екенін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар:  

Асқорыту  мүшелерінің қызметін талдай алады

Бағалау критерийі

мның асқорыту мүшесінің құрылысын сипаттайды; 

орыту  мүшелерінің құрылысы мен қызметі арасындағы   байланысты анықтайды.

• Адамның асқорыту мүшелерінің қызметін талдайды.

Тілдік мақсаттар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқытудың тілдік мақсаты: Адамның асқорыту мүшелерінің құрылыс ерекшелік белгілерін атайды.   

Пәнге қатысты лексика мен терминология:  

English  

Қазақша

Орысша

acidic

Қышқылды

кислый

bile

Ӛт

желчь

fold

Қатпар

складка

Gastric juice

Қарын сӛлі

Желудочный сок

Large intestine

Тоқ ішек

Толстый кишечник

Liver 

Бауыр 

печень

micorvilli

Ұсақбүрлер

микроворсинки

pancreas

Ұйқы безі 

Поджелудочная железа

projection

Ӛскін 

вырост

rectum

Тік ішек

Прямая кишка

saliva

Сілекей 

слюна

Small intestine

Аш ішек

Тонкая кишка

To transfer

Тасымалдау 

Перевозить 

Villi 

Бүрлер

ворсинки

 

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі/ Supporting words You will...

Let’s do...

Digestive system  

Асқорыту жолдарын құрайтын  мүшелер ...

Асқорыту мүшелерінің қызметі ...

Құндылықтарға баулу

 

Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Денсаулық сақтау – табысты дамытудың ең маңызды шарты. Ӛзіне және айналадағыларға құрметпен

      

 

қарау,  дені сау ұрпақ – ұлттың болашағы.

 

Пәнаралық байланыс

Химия, биология, ағылшын

 

Алдыңғы білім

 

Тістердің түрлері мен күтімі туралы біледі

 

 

                                                                               Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурста

р

 

Introduction (1 мин)

 

 

 

(4 мин)

 

 

 

 

(2 мин)

Сабақ тақырыбы оқушыларға алдын ала айтылмайды, ӛйткені  ӛздеріне құрастыру тапсырылады. Құрастыру мозайка әдісі арқылы болады. Әр оқушы мозайканың бӛлігін алып ӛз тобын табады.

 

Тақырып бойынша видео үзінді кӛрсетіледі.

 

 

 

«Бұл сұрақ болса, онда жауабы қандай болады?» видео бойынша әр топ 5 сұрақтан құрайды. Әр топ сұрақтарын  бір біріне беріп, жауап ретінде А4 қағазына жазып береді. 

 

Таратпа материал дары

мозайка

 

Видео

 

Әр топқа А4 қағазы таратылад ы

 

Explanation

(7 мин)

 

 

 

Activity

(7 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Терминологиямен жұмыс Жаңа тақырыпты түсіндіру

 

Оқыту формасы : Топтық жұмыс.  Әдісі: «Құпия сандар»  №1тапсырма.

 

Асқорыту мүшесінің құрылымдарын атаңыз.

1.

2.

3.

Бағалау критерийі

Дескрипторлар:

- Адамның aсқорыту мүшесінің құрылысын атайды

  • Берілген суретпен танысады
  • Мүшелердің атауын жазады.

 

Кері байланыс. ҚБ «Ым-ишара» бірін бірі бағалайды.

Презента

ция

 

 

 

 

Сурет таратылад ы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Activity

 (6 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Activity

 

 

 

Оқыту формасы : Жеке жұмыс Әдісі: «Ой қозғау»  №2 тапсырма.   

1. Quizlet сайтында берілген тапсырма бойынша асқорыту мүшелерінің  құрылысымен танысып, ерекшелігін табыңыз

.              

 

Бағалау критерийі

Дескрипторлар:

-           Адамның асқорыту мүшелерінің құрылысының қызметтерін анықтайды

-   Сілтеме бойынша Quizlet сайтымен жұмыс жасай алады

.           -           асқорыту мүшелерінің   құрылыс  ерекшелігін табады

 

Кері байланыс. ҚБ «Кӛңілді смайликтер» 

 

 

 

Оқыту формасы : Жұптық жұмыс

Әдісі: «Ұғымдар байланысы»  №3 тапсырма. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://qui zlet.com/2 07804597/ digestiveorgansflashcards/ сайтын

қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(5 мин)

 

Асқорыту мүшелері мен олардың атқаратын қызметтерін анықтаңыз: 

Асқорыту мүшесі

Қызметі

 

Қап тәрізді, үлкен асқорыту  мүшесі

Ӛңешке

 

 

Іші қуыс ұзын мүше

Бауыр

 

 

Қорытылмаған тамақ уақытша жиналып, ағзадан шығарылады

Ұйқы безі

 

 

Бағалау критерийі

          Дескрипторлар:

-    Адамның асқорыту  құрылысының қызметтерін анықтайды.

- Асқорыту мүшелерімен, қызметі арасындағы сәйкестікті табады

Кері байланыс. ҚБ «Баспалдақ»  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме материал дар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evaluation

(7 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 №4 тапсырма. «Kahoot» ойынын орындау

 

 

Сұрақтары:

  1. Which organ assists the digestive system to digest, absorb, and process food?
  2. What is the largest organ of the body that covers, protect, and regulate temperature?
  3. Which organ controls all the other organs and systems in the body?
  4. This is a key organ in the circulatory system?
  5. Which organ makes enzymes and hormones such as insulin for the body?

 

 

 

Бағалау критерийі

Дескрипторлар:

-     Асқорыту мүшелерінің қызметін талдай алады

-     Сілтеме бойынша Kahoot сайтымен жұмыс жасай алады

 

 

Кері байланыс. ҚБ «Бағдаршам» 

Oқушылардың ӛздерінің қаншалықты түсінгенін кӛрсетудің жылдам тәсілі.

  

Жеке жұмыс

Сұрақт

ар 

Kahoot. com  әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша

рефлексия

(1 мин)

 

 

 

 

 

Рефлексия:

  • Бүгінгі сабақта мен бірінші рет…  

 

  • Жаңа кӛп ақпарат алдым, бірақ қызықты емес  

 

● Ӛзімді зерттеуші ретінде сезіндім.

 

 

 

 

Рефлек сия жазуға арналғ ан

қағаз

 

 

 

 

Саралау –

Сіз қандай тәсілмен көбірек

қолдау

көрсетпексіз

? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?   

Қосымша кӛмек керек оқушылар үшін:

Адам оттексіз тіршілік ете ала ма? Жоқ, тіршілік ете алмайды.

 

Энергия органиклық заттардың тотығуы мен ыдырауынан босап шығады. Тотығуға оттек жұмсалады. Ағзада оттектің қоры болмайды.

Ағза тыныс алғанда оттекті қабылдайды, ыдырау ӛнімдері

(кӛмірқышқыл газы мен су буы) ағзадан сыртқа шығарылады. Тыныс алу мүшелері , қанайналым жүйесі, ағза мен қоршаған орта арасында газ алмасуды қмтамасыз етеді. Органикалық заттардан энергия бӛліну үшін оттек қажет. Тірі ағза үздіксіз тыныс алады. Адам оттексіз бір минутте тіршілік ете алмайды.

 

Денсау лық және қауіпсі здік

техник асын сақтау

 

 

Сабақ бойынша

рефлексия  

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

Жалпы бағалау

 Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

  Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:  

 

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 464


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст